Social Advertising in Great Britain and the USA – Olga RÝPAROVÁ
Olga RÝPAROVÁ
Bachelor's thesis
Social Advertising in Great Britain and the USA
Social Advertising in Great Britain and the USA
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním socialní inzerce ve Velké Británii a v USA. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány rozdíly mezi komerční a sociální inzercí. Následuje výčet ligvistických a vizuálních prvků, které se vyskytují v reklamě. Praktická část je zaměřená na rozbor konkretních sociálních inzercí, které jsou analyzovány z hlediska lingvistického a vizualníhoAbstract:
This thesis deals with a comparison of social advertising in Great Britain and the USA. It is divided into two parts. The theoretical part focuses on differences between commercial and social advertising followed by linguistic and visual aspects which are found in advertisements. The practical part concentrates on the analysis of specific social advertisements which are examined from the linguistic …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÝPAROVÁ, Olga. Social Advertising in Great Britain and the USA. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Motoristický inzertní server - motoristický inzertní server bude sloužit pro inzerci, jak soukromých bezplatných inzerátů, tak pro komerční inzerci
Petr Švihálek -
Vizuální prvky zaměřené na prezentaci osob v médiích a jejich vnímání mladistvými
Barbora Pavlíková -
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu
Zita Vránová -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ