Evaluation of Online Marketing Communication – Shota Shakarishvili
Shota Shakarishvili
Diplomová práce
Evaluation of Online Marketing Communication
Abstract:
This work pursuit to examine a major function is to research the Internet marketing strategies of Travel companies and to examine brand new developments of web marketing. The thesis is break up into theoretical and realistic elements. This work starts with a theoretical one, by giving an introduction to the topic and briefly highlighting the latest principles of marketing. The primary theoretical section …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Jose Alberto Ramirez Neri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze
Název
Vložil
Vloženo
Práva