Český automobilový průmysl se zaměřením na značku Škoda Auto – Martin Turek
Martin Turek
Bachelor's thesis
Český automobilový průmysl se zaměřením na značku Škoda Auto
Czech automotive industry focused on Škoda Auto company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je ověření významu společnosti Škoda Auto, a.s. v hospodářství České republiky a zároveň analýza vývoje prodeje produktů v jednotlivých regionech světa mezi lety 2007-2015 spolu s příčinami, které danému vývoji předcházely. První část je věnována stručnému popisu českého automobilového průmyslu a historii značky Škoda. Klíčová část práce zkoumá postavení společnosti Škoda …viacAbstract:
The aim of the following bachelor thesis is to verify the importance of the company Škoda Auto, a.s. in the Czech Republic´s economy and at the same time to analyse the evolvement of the product sales in particular regions of the world from 2007 to 2015 along with reasons of this evolvement. The first part is dedicated to a brief description of the Czech automotive industry and the history of Škoda …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: Václav Petříček
- Oponent: Ilya Bolotov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The relationship between GDP and happiness in EU countries
Jing Tao -
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in the USA
Daniyar Zholdybayev -
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in Germany
Aida Ryspekova -
Family Business and its support with overall valuation in Tajikistan
Faizullo Sabzaev -
The effect of foreign direct investments on both the unemployment rate and GDP in Egypt
Rafik Sedky Tawadros Shinouda -
Komercializace výsledku VaV - potenciál uplatnění líhně na hálky na trhu
Šárka Válková -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Analýza automobilového průmyslu v ČR, jeho podíl na exportu, HDP a zaměstnanosti v letech 2000–2015
Adam Haj