Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance – Bc. Lubomír Vejdovský
Bc. Lubomír Vejdovský
Bakalářská práce
Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance
Creation of the small company, typical problems and extra chance
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance“ je popis a analýza postupu při zakládání malého podniku v hospodářské praxi. V teoretické části je obecná charakteristika malého podniku a jeho význam v národním hospodářství. Dále je popsán systém podpor pro malé a střední podniky a proces zakládání podniku.Praktická část je zaměřena na postup zakládání konkrétního …víceAbstract:
The aim of this Bachelor work „Creation of small company, typical problems and extra chance“ is a description and procedure analysis of small company floatation in economy expirience. In the theoretic part there is general charakteristic of small firm and its importance in political economy. Thereinafter a process of small firm floatation and support systém for small and medium – sized companies is …víceKlíčová slova
Zakládání podnik podnikání podnikatel podpora. Creation company enterprise enterpriser support.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/stkl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Důvody a překážky při zakládání a vedení sociálních podniků v českém prostředí
Markéta MUSILOVÁ -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová