Daria Bruieva
Diplomová práce
IBM Customer Service Innovation
Inovace zákaznických služeb IBM
Anotace:
Hlavním cílem práce je poskytnout doporučení pro rozvoj služeb zákazníkům, aby se zmenšila mezera mezi poskytovanými zákaznickými službami IBM a skutečnými potře-bami zákazníků. Primární údaje byly sbírány prostřednictvím online průzkumů spokoje-nosti zákazníků (n = 1873), hloubkových rozhovorů (n = 33) a s využitím autorčiných vlastních zkušeností.Výsledek této práce obsahuje doporučení pro inovace …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to provide recommendations for customer service development in order to decrease a gap between provided IBM’s customer services and real customer needs. The primary data was collected via online customer satisfaction surveys (n = 1873), in-depth interviews (n = 33), and the author’s own experience.The result of this thesis includes recommendations for customer service …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
Finanční plánování a strategické řízení pomocí technologií IBM
Ruslan Zakirov -
Strategické plánování a řízení měst Hradec Králové a Pardubice
Josef Pospíchal -
Průzkum spokojenosti cestujících s kvalitou služeb MHD v Brně
Markéta Šimková -
Strategic Thinking and Strategic Planning
Kaushal Patel -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Lucie Dortová -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka