Rastafariánství - historický a sociokulturní vývoj s dopadem na dnešní společnost – Karel Jílek
Karel Jílek
Bachelor's thesis
Rastafariánství - historický a sociokulturní vývoj s dopadem na dnešní společnost
Rastafari - the historical and socio-cultural evolution of Rastafarianism and its impact on today's society
Anotácia:
Práce se zabývá rastafariánstvím z historického, náboženského a sociokulturního hlediska. S využitím relevantní literatury je v práci popsáno pozadí vzniku, samotný vznik a vývoj tohoto dnes již kultovního nábožensko-politického hnutí. Následné kapitoly jsou v práci soustředěny na nejbouřlivějšího období, tj. druhá polovina minulého století, kdy se rastafariánství vyprofilovalo do dnešní podoby. Na …viacAbstract:
The thesis is dealing with rastafarianism from historical, religious and socio-cultural point of view. Using of literature, the thesis describes the background of the origin, evolution and development of this, already cult-religious-political movement. One chapter concenrning the most turbulent period which was the second half of the last century when rastafarianism profiled into its present form. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tereza Hejzlarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍLEK, Karel. \textit{Rastafariánství - historický a sociokulturní vývoj s dopadem na dnešní společnost}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/vntjv2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang
Názov
Vložil
Vložené
Práva