Marketingové aktivity důležité pro další rozvoj firmy – Ing. Miroslav Koutný
Ing. Miroslav Koutný
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity důležité pro další rozvoj firmy
Marketing activities important for further development of the company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení problematiky úlohy marketingu ve firmách. V dnešní době je zřejmé, že je velice těžké a důležité sestavit kvalitní marketingový mix, který reaguje na všechny očekávání, přání a potřeby zákazníků. Další nezbytnou aktivitou je zkompletování kvalitního marketingového plánu a provádění marketingového řízení. Na základě prostudování, porovnání a vyhodnocení dokumentů …moreAbstract:
The thesis focuses on the explanation of marketing jobs in companies. Today, it is obvious that it is very difficult and important to build high-quality marketing mix that responds to all of the expectations, wishes and needs of customers. The next activity is necessary for the completion of high-quality marketing plan and the implementation of marketing management. On the basis of the review, comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tzzsz/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Koncepce řízení a rozvoje společnosti Kultura a sport Chomutov, s. r. o.
Martin Virt -
Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby
Klára Passauerová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem)
Najmanová Najmanová -
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Veronika Mamulová -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Barbora Fialová