Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 – Bc. Jiří BUDINSKÝ
Bc. Jiří BUDINSKÝ
Bakalářská práce
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Political marketing and the use of elements of politainment in elections to the Parliament of the Czech Republic 2010
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR {--} ČSSD a ODS. Součástí práce …víceAbstract:
This bachelor thesis describes methods, tools and principals of political marketing and puts them in the context of the Czech political environment. It also describes the phenomenon known as politainment and looks for signs of its usage in Czech politics. The practical part of this thesis analyses election programs and election campaigns of the two biggest political parties in Czech Republic {--} CSSD …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUDINSKÝ, Jiří. \textit{Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vnxb8m/.
Jak správně citovat práci
BUDINSKÝ, Jiří. Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Alice Otáhalová -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Komunikační strategie pro neparlamentní politickou stranu se zaměřením na online média
Jan Pořízek -
Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Jiří Filip -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Barbora Vávrová -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář