Alesia Mukhina
Bakalářská práce
Psychologie reklamy
Psychology of advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem psychologie reklamy a vlivem reklamy na chování a postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjistit, do jaké míry reklama ovlivňuje psychiku a chování lidí, dále do jaké míry je efektivní a jak je její vliv vnímán soudobou společností. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu psychologie reklamy, její historii a typy. Popsány budou také způsoby …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the concept of psychology of advertising and with the influence of advertising on behavior and attitudes of man in his everyday life. The aim of this thesis is to determine the extent, to which advertising affects the psyche and human behavior, then to what extent it is effective and how its effect influence contemporary society. The theoretical part includes the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Alois Surynek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková