Monika Kyzlíková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku
Business marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce je složena ze dvou částí, první část je teoretická a druhá je praktická. První část je založena na literární rešerši, ke které jsou použity jak knižní, tak internetové odborné zdroje. Cílem je definice marketingu, marketingového výzkumu, marketingového prostředí a následně makroprostředí a mikroprostředí, poté SWOT analýza, kde jsou popsané její jednotlivé části, po SWOT analýze následuje …moreAbstract:
The bachelor thesis consists of two parts, the first part is theoretical and the second is practical. The first part is based on a literature search, for which both book and internet professional sources are used. The aim is to define marketing, marketing research, marketing environment and then macro and micro environment, then SWOT analysis where its different parts are described, after SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Reader: Jiří Čerkasov, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights