Analýza preferencí značky na trhu notebooků – Jan Tyleček
Jan Tyleček
Master's thesis
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
The Analysis of Brand Preferences on the Laptop Market
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat preference značky na trhu notebooků a navrhnout opatření na podporu jednotlivých značek notebooků.V první kapitole mé diplomové práce se zabývám charakteristikou prostředí trhu notebooku. Druhá kapitola je teoretického charakteru týkající se značky, jejím vnímáním a popisuji také jednotlivé prvky značky.Metodiku a postupy použité v této diplomové práci jsem …viacAbstract:
The aim of the graduation theses was to analyze Brand Preference on the Laptop Market and suggest possible solutions and improvements for these brands.The contents of the first chapter are characterization of laptop market environment.The second chapter deals with theoretical ways out for brand, brand perception, where there are defined and described individual signal elements.A methodic part of my …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/72379
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Martina Steinová
- Oponent: Marcela Vontorová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie chování zákazníků na trhu notebooků
Lukáš Běhal -
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
Rostyslav Orlov -
Výběr notebooku s využitím metod vícekriteriální analýzy variant
Veronika Hirmanová -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets
Jiří Doležal -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova