Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu – Dalibor PÁLKA
Dalibor PÁLKA
Master's thesis
Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu
Factory Areté - Feasibility study of recreation, active relaxation, and talent development club
Abstract:
Cílem této práce je vypracování studie proveditelnosti, která bude sloužit jako základní argumentační materiál pro zisk finančních zdrojů na realizaci Factory Areté klubu zábavy, aktivní relaxace a rozvoje talentu. Tento projekt řeší neuspokojivou nabídku indoorových volnočasových služeb ve městě Třebíči a je zacílen na skupinu mládeže. Je navržen do nevyužité tovární haly v centru města a nabídka …moreAbstract:
The aim of this thesis is to develop a feasibility study, which will be used as a basic argumentation material for obtaining financial resources for the realization of Factory Areté - recreation, active relaxation, and talent development club. This project deals with the unsatisfactory situation of indoor leisure services in Trebic and is targeted at the youth group. The club is designed in an unused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁLKA, Dalibor. \textit{Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2014. Available from: https://theses.cz/id/vodbp9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÁLKA, Dalibor. Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Lukáš Kopecký -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína
Eliška Němečková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights