Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu – Dalibor PÁLKA
Dalibor PÁLKA
Diplomová práce
Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu
Factory Areté - Feasibility study of recreation, active relaxation, and talent development club
Anotace:
Cílem této práce je vypracování studie proveditelnosti, která bude sloužit jako základní argumentační materiál pro zisk finančních zdrojů na realizaci Factory Areté klubu zábavy, aktivní relaxace a rozvoje talentu. Tento projekt řeší neuspokojivou nabídku indoorových volnočasových služeb ve městě Třebíči a je zacílen na skupinu mládeže. Je navržen do nevyužité tovární haly v centru města a nabídka …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a feasibility study, which will be used as a basic argumentation material for obtaining financial resources for the realization of Factory Areté - recreation, active relaxation, and talent development club. This project deals with the unsatisfactory situation of indoor leisure services in Trebic and is targeted at the youth group. The club is designed in an unused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁLKA, Dalibor. Factory Areté - klub zábavy, aktivní realaxace a rozvoje talentu. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Lukáš Kopecký -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína
Eliška Němečková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová
Název
Vložil
Vloženo
Práva