Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií – Monika Škrobáčková
Monika Škrobáčková
Bakalářská práce
Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií
Anotace:
Cílem práce je zjištění a následně porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinek na vybrané trase v Evropě. Metodou desk research na vybrané trase mezi Prahou a destinaci v Evropě porovnat nabídku služeb a cenovou strategii klasických a nizkonákladových aerolinií. Závěrem bude ucelený přehled produktové a cenové strategie aerolinek s ohledem na očekávání …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKROBÁČKOVÁ, Monika. \textit{Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií}. Online. Bakalářská práce. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/voh51e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.