Marketingový plán založení svatebního salónu – Libuše Rýznarová
Libuše Rýznarová
Bachelor's thesis
Marketingový plán založení svatebního salónu
Marketing plan for the establishment of a wedding salon
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný marketingový plán pro nově vznikající svatební salón. V teoretické části je nejprve zpracovaná rešerše pro vytvoření marketingového plánu. V praktické části se následně tyto informace použijí pro samotnou realizaci jednotlivých marketingových kroků, které následně přispějí k vytvoření kompletního marketingového plánu na konkrétní podnik.Abstract:
The aim of this thesis is to create a real marketing plan for a newly emerging wedding salon. In the theoretical part is first processed search for creating marketing plan. In the practical part, this information is then used for the actual implementation of individual marketing steps, which will subsequently contribute to the creation of a complete marketing plan for a specific company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Štočková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rýznarová, Libuše. Marketingový plán založení svatebního salónu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing - textile marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights