Marketingový plán založení svatebního salónu – Libuše Rýznarová
Libuše Rýznarová
Bakalářská práce
Marketingový plán založení svatebního salónu
Marketing plan for the establishment of a wedding salon
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný marketingový plán pro nově vznikající svatební salón. V teoretické části je nejprve zpracovaná rešerše pro vytvoření marketingového plánu. V praktické části se následně tyto informace použijí pro samotnou realizaci jednotlivých marketingových kroků, které následně přispějí k vytvoření kompletního marketingového plánu na konkrétní podnik.Abstract:
The aim of this thesis is to create a real marketing plan for a newly emerging wedding salon. In the theoretical part is first processed search for creating marketing plan. In the practical part, this information is then used for the actual implementation of individual marketing steps, which will subsequently contribute to the creation of a complete marketing plan for a specific company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rýznarová, Libuše. Marketingový plán založení svatebního salónu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva