Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Radovan Štěpánek
Radovan Štěpánek
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
The aim of the bachelor thesis: „Customer satisfaction of a selected company” is to analyse customer satisfaction of a company Music Lab in Brno. Thesis is divided into two parts, first part is focused on theoretical basis of customer satisfaction, measurement of customer satisfaction, questionnaire survey. The second part applies the theoretical concepts into a practice based on created questionnaire …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce „Spokojnosť zákazníka vybraného podniku“ je analyzovať spokojnosť zákazníkov v podniku Music Lab v Brne. Práca je rozdelená na dve časti, prvá časť je zameraná na teoretické poznatky ohľadom zákazníckej spokojnosti, merania zákazníckej spokojnosti, dotazníkového šetrenia. V druhej časti sú aplikované teoretické poznatky v praxi pomocou výskumu na základe vytvoreného dotazníka …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oqbn9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience
Andrea Brayerová -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie zákazníckej spokojnosti v spoločnosti Chep CZ, s.r.o.
Oto Rodák -
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Analýza zákazníckej spokojnosti v stavebníctve
Václav Vydra