Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost – Bc. Andrea Chvojková
Bc. Andrea Chvojková
Bachelor's thesis
Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost
Retail chains and their influence on business activities
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma {\clqq}Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnost`` je podat celistvý pohled na obchodní řetězce v České republice, jeho vývoj, analýzu současného stavu, analýzu prognóz do budoucna. Součástí mé práce je doplnit obraz tohoto stavu o vlastní marketingový průzkum. První kapitola pojednává o základních pojmech a problematice retailingových firem. Seznamuje …moreAbstract:
The aim of my thesis called {\clqq}Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnost`` (Retail Chains and their influence on business activities) is to describe the general state of retail chains. This paper reviews the main developments in the last period; it brings out with analyses of their position on the Czech market as well as it outlines market development forecast in Czech Republic. I added …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHVOJKOVÁ, Andrea. \textit{Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/vp0883/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chvojková, Andrea. Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový průzkum nabídky BIO potravin v obchodních řetězcích
Petr Polák -
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Lucie MAŇÁKOVÁ -
Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image
Martin Rakušan -
Analýza konkurenčního prostředí jako podklad pro návrh obchodní strategie
Eva Matějková -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Obchodní domy Brouk + Babka a jejich sortiment
Alena Jahnová -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Vývoj a současné trendy maloobchodu v Rusku na příkladu vybrané firmy
Tatiana Taran