Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru – Bc. Veronika Špačková
Bc. Veronika Špačková
Master's thesis
Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru
The use of new media with a focus on social network in the nonprofit sector
Abstract:
Marketingová komunikace díky neustálému technologickému vývoji se velmi proměňuje, obzvláště v komunikaci se zákazníkem. S rozvojem internetu se pojí i vznik sociálních sítí, které jsou bezpochyby fenoménem současnosti. Navštěvuje je stále větší počet uživatelů a přitahují tak i pozornost firem, institucí, známých osobností z důvodu potřeby právě s uživateli komunikovat. Diplomová práce analyzuje využívání …moreAbstract:
Marketing communication thanks to continuous technological development is very changing, especially in communication with the customer. With the development of the Internet is linked the creation of social networks, which are undoubtedly a phenomenon. There visit the increasing number of users and attract attention as well companies, institutions, celebrities just because of the need to communicate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ha3eo/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mediální rutiny internetových webů zaměřených na neziskový sektor
Aneta LINDOVSKÁ -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
Lenka MADĚROVÁ -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova