Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru – Bc. Veronika Špačková
Bc. Veronika Špačková
Diplomová práce
Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru
The use of new media with a focus on social network in the nonprofit sector
Anotace:
Marketingová komunikace díky neustálému technologickému vývoji se velmi proměňuje, obzvláště v komunikaci se zákazníkem. S rozvojem internetu se pojí i vznik sociálních sítí, které jsou bezpochyby fenoménem současnosti. Navštěvuje je stále větší počet uživatelů a přitahují tak i pozornost firem, institucí, známých osobností z důvodu potřeby právě s uživateli komunikovat. Diplomová práce analyzuje využívání …víceAbstract:
Marketing communication thanks to continuous technological development is very changing, especially in communication with the customer. With the development of the Internet is linked the creation of social networks, which are undoubtedly a phenomenon. There visit the increasing number of users and attract attention as well companies, institutions, celebrities just because of the need to communicate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ha3eo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální rutiny internetových webů zaměřených na neziskový sektor
Aneta LINDOVSKÁ -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
Lenka MADĚROVÁ -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov