Tomáš KOŠINÁR

Bakalářská práce

Rozhodování spotřebitelů při nákupu na pojistném trhu.

Decision making of consumer during purchasing on insurance market.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vymezení a popsání hlavních faktorů, které nejvíce ovlivňují spotřebitele při rozhodování mezi pojišťovnami. V první části práce je nejprve popsán pojistný trh v Česku a marketingový mix služeb. Dále je pak shrnuta teorie segmentace trhu a nákupní chování spotřebitele, které je dale rozděleno na spotřebitele samotného, sociokulturní vlivy a motivaci. Ve druhé části jsou …více
Abstract:
The subjekt of the thesis is to define and describe the main factors that most influence the consumer's decision-making between instance companies. In the first part is initially described the insurekce market in the Czech Republic and service marketing mix. Than there is summerized the theory of market segmentation and consumer behaviour, which is dividend into the consumer himself, socio-kultural …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŠINÁR, Tomáš. Rozhodování spotřebitelů při nákupu na pojistném trhu.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management