Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením – Mgr. Lenka Michalíková
Mgr. Lenka Michalíková
Master's thesis
Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením
Social Skill of Students with Mental Disability
Abstract:
Pedagogové běžných základních škol se věnují rozvoji sociálních dovedností mentálně postižených žáků méně než pedagogové základních školy zřízených podle § 16. Důvodem jsou jiné priority při vzdělávání a neznalost metodiky rozvoje sociálních dovedností. Ve své práci se budu zabývat průzkumem uplatňování nácviků sociálních dovedností jak ve školách běžných při integraci mentálně postiženého žáka, tak …moreAbstract:
Educators of normal elementary schools pursue to develop social skills of mentally disabled pupils less than teachers of elementary school established under § 16. The reasons for this are other priorities in education and unfamiliarity with the methodology of the development of social skills. In my work I deal with the survey of application social skills training not only in schools common in the integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Kadavá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHALÍKOVÁ, Lenka. \textit{Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/vpjemr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michalíková, Lenka. Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Možnosti využití canisterapie ve školách zřízených podle §16 odstavce 9 Školského zákona v Jihočeském kraji
Michaela HEJNOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Vývoj dítěte s poruchou autistického spektra od předškolního věku po vzdělávání na základní škole zřízené podle § 16 odst. 9
Lenka REČIČÁROVÁ -
Přestup žáka z běžné školy do školy podle § 16 školského zákona
Zuzana PAŠKOVÁ -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ -
Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona
Klára Venclová -
Žák s hyperkinetickou poruchou na základní škole zřízené podle § 16, odst. 9 školského zákona v Ostravě
Patricie Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights