Denis Vejtasa
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of a selected company
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku s cílem navrhnout jeho optimalizaci. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, včetně marketingového mixu, zatímco praktická část se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu daného podniku. Pro získání názorů zákazníků na jednotlivé složky marketingového mixu bylo provedeno dotazníkové …víceAbstract:
The thesis focuses on analyzing and evaluating the current marketing mix of the selected company with the aim of proposing its optimization. The theoretical part discusses fundamental marketing concepts, including the marketing mix, while the practical part deals with the analysis of the current state of the company's marketing mix. A questionnaire survey was conducted to obtain customers' opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cxzqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová