Denis Vejtasa

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of a selected company
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku s cílem navrhnout jeho optimalizaci. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, včetně marketingového mixu, zatímco praktická část se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu daného podniku. Pro získání názorů zákazníků na jednotlivé složky marketingového mixu bylo provedeno dotazníkové …more
Abstract:
The thesis focuses on analyzing and evaluating the current marketing mix of the selected company with the aim of proposing its optimization. The theoretical part discusses fundamental marketing concepts, including the marketing mix, while the practical part deals with the analysis of the current state of the company's marketing mix. A questionnaire survey was conducted to obtain customers' opinions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management