Denis Vejtasa
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of a selected company
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku s cílem navrhnout jeho optimalizaci. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, včetně marketingového mixu, zatímco praktická část se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu daného podniku. Pro získání názorů zákazníků na jednotlivé složky marketingového mixu bylo provedeno dotazníkové …moreAbstract:
The thesis focuses on analyzing and evaluating the current marketing mix of the selected company with the aim of proposing its optimization. The theoretical part discusses fundamental marketing concepts, including the marketing mix, while the practical part deals with the analysis of the current state of the company's marketing mix. A questionnaire survey was conducted to obtain customers' opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cxzqa/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová