Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole – PhDr. Mgr. Kateřina Šimčíková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Kateřina Šimčíková, Ph.D.
Disertační práce
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Specifics of realized support for pupils with different cultural and other living conditions in an inclusive school
Anotace:
Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají problematikou přístupů a specifikací realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole. Teoretická část disertační práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován současný stav inkluze v České republice a v zahraničí. Dále je charakterizována inkluzivní škola a společné vzdělávání. Následuje …víceAbstract:
The Dissertation thesis and research projects deal with specifics of realized support for pupils with different cultural and other living conditions in an inclusive school. The theoretical part of the dissertation thesis is divided into three chapters. The first chapter characterizes the present state of inclusion in the Czech Republic and abroad. It explains inclusive school and joint learning. It …víceKlíčová slova
inkluze inkluzivní vzdělávání podpůrná opatření žák s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami sociální znevýhodnění základní škola vyučovací proces poradenství podpora rodina inclusion inclusive education supportive measures pupils with different cultural and living conditions social disadvantages primary school teaching process counselling support family
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnrn1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2020
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/vq5jaf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika (čtyřleté) / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy
Daniela Poláková -
Trest domácího vězení a zákazu vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce
Vojtěch Hlína -
Trest domácího vězení a zákazu vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce v komparativním pohledu
Lucie Boledovičová -
Inkluzivní vzdělávání v kontextu sociální pedagogiky
Jana Jarošová -
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Kristýna Sekaninová