Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti – Bc. Kristina Šrainová
Bc. Kristina Šrainová
Bakalářská práce
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
Sales promotions concreate company and it’s activities
Anotace:
Bakalářská práce „Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti“ se zabývá podporou prodeje, která v dnešní době velmi nabývá na svém významu v oblasti marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, praktická část má dvě kapitoly. V první kapitole je vysvětlena integrovaná marketingová komunikace jako …víceAbstract:
Bachelor`s work „Sales promotions concreate company and it`s activities“ talks about sales promotions, which gains strenght in the marketing communication in this time. My work has got two parts. First part is theoretical, second part is practical. Theoretical part inclothes three chapters, practical part has got two chapters. First chapter talks about integrated marketing communication. Second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p23u9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement – the phenomenon of communication
Nikita Polivtsev -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár