Bc. Nikita Polivtsev

Bakalářská práce

Advertisement – the phenomenon of communication

Advertisement – the phenomenon of communication
Abstract:
This thesis is about advertisement as the phenomenon of communication and the importance of it for business. Objectives of this work are to acknowledge advertisement and innovations, which helped to develop communications around the world and to show practical examples. Following the documentary analysis, the theoretical part is about advertisement communications and innovations that helped to develop …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní