Advertisement – the phenomenon of communication – Bc. Nikita Polivtsev
Bc. Nikita Polivtsev
Bakalářská práce
Advertisement – the phenomenon of communication
Advertisement – the phenomenon of communication
Abstract:
This thesis is about advertisement as the phenomenon of communication and the importance of it for business. Objectives of this work are to acknowledge advertisement and innovations, which helped to develop communications around the world and to show practical examples. Following the documentary analysis, the theoretical part is about advertisement communications and innovations that helped to develop …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ld11i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - new phenomenon of communication
Elena Stupnikova -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika