Klára Coufalová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh

Marketing strategy of fashion brand Oysho in case of potential entry to Czech market
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingové strategii španělské módní značky Oysho. Hlavním cílem práce je tedy analýza současné marketingové strategie společnosti, jejích marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh. V první kapitole jsou vymezeny teoretické pojmy týkající se marketingu. Druhá kapitola detailněji zkoumá historii a vývoj společnosti …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to marketing strategy of spanish fashion brand Oysho. The main goal is analysis of company's current marketing strategy, ist marketing instruments and suggestion of Oysho's possible entry strategy to Czech market. At first chapter are defined theoretical terms related to marketing. Second chapter explores company's history and progress following with analysis of Oysho …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46671