Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh – Klára Coufalová
Klára Coufalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
Marketing strategy of fashion brand Oysho in case of potential entry to Czech market
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingové strategii španělské módní značky Oysho. Hlavním cílem práce je tedy analýza současné marketingové strategie společnosti, jejích marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh. V první kapitole jsou vymezeny teoretické pojmy týkající se marketingu. Druhá kapitola detailněji zkoumá historii a vývoj společnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to marketing strategy of spanish fashion brand Oysho. The main goal is analysis of company's current marketing strategy, ist marketing instruments and suggestion of Oysho's possible entry strategy to Czech market. At first chapter are defined theoretical terms related to marketing. Second chapter explores company's history and progress following with analysis of Oysho …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46671
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46671
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Martina Svobodová -
Návrh marketingové strategie nového lékařského přístroje v rámci mezinárodního trhu
Nikola Klaclová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Kateřina Nová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Nikola SEMBOLOVÁ -
Marketingová strategie Českých center v zahraničí
Lucie Žilková -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová