Působení značky z pohledu psychologie – Adriana Salačová
Adriana Salačová
Bakalářská práce
Působení značky z pohledu psychologie
Brand Influence from the perspective of psychology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem značka – vnímáním značky. Oblast působení značky je v dnešní době velmi široká, a proto mohou značky představovat pro spotřebitele druh kvality nebo i životního stylu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu a psychologie, a to především pojmy značka a image. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit znalost a image značky Pražská …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic brand - brand perception. The range of branding is very wide nowadays and brands can be a type of quality or lifestyle for the consumer. The theoretical part explains concepts related to the field of marketing and psychology, especially the concepts of brand and image. The main goal of the bachelor thesis is to find out the knowledge and image of Prague chocolate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tbtwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová