Adriana Salačová

Bakalářská práce

Působení značky z pohledu psychologie

Brand Influence from the perspective of psychology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem značka – vnímáním značky. Oblast působení značky je v dnešní době velmi široká, a proto mohou značky představovat pro spotřebitele druh kvality nebo i životního stylu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu a psychologie, a to především pojmy značka a image. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit znalost a image značky Pražská …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic brand - brand perception. The range of branding is very wide nowadays and brands can be a type of quality or lifestyle for the consumer. The theoretical part explains concepts related to the field of marketing and psychology, especially the concepts of brand and image. The main goal of the bachelor thesis is to find out the knowledge and image of Prague chocolate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace