Předpokládaný rozvoj obchodní značky Mostecké dromy – Marie Krajčovičová
Marie Krajčovičová
Bachelor's thesis
Předpokládaný rozvoj obchodní značky Mostecké dromy
Expected Development of the Trademark Mostecké dromy
Abstract:
Tématem předkládané bakalářské práce jsou „Předpoklady rozvoje obchodní značky Mostecké dromy“. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy typologie, marketing a destinace cestovního ruchu. Dále je okrajově dotčeno téma obchodní značky. Praktická část vypovídá o městu Most od počátku dolování uhlí přes rekultivace a zajímavou …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Exppectations of the Development of the Trademark Mostecké Dromy". The thesis is divided into two parts, a theoretical section followed by a practical part. The former part includes the definitions of the terms typology, marketing and the destination of tourism. Then there is a brief discussion of the topic of a trademark. The practical part deals with the town of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10115/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Věra Fišerová
- Reader: Mgr. Jitka Bartková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
Demand analysis of a selected destination
Lizaveta Haratskevich -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl