Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna – Simona Ďurčová
Simona Ďurčová
Diplomová práce
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna
Anotace:
Diplomová práce nese název „Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny“. Cílem této práce je zpracovat na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření marketingový plán pro konkrétní produkt České spořitelny. V tomto případě je to hotovostní půjčka od společnosti Česká spořitelna. Dále zhodnocení vnímání společnosti zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou …víceAbstract:
The thesis is entitled „Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna (Czech Savings Bank)“. The aim of this paper is to evaluate and create a marketing plan for a specific product of Česká spořitelna based on an analysis of the company’s secondary data along with questionnaire results. In this instance the product is a cash loan from Česká spořitelna. Customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ĎURČOVÁ, Simona. \textit{Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vqgk8b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka