Simona Ďurčová

Diplomová práce

Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna

Anotace:
Diplomová práce nese název „Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny“. Cílem této práce je zpracovat na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření marketingový plán pro konkrétní produkt České spořitelny. V tomto případě je to hotovostní půjčka od společnosti Česká spořitelna. Dále zhodnocení vnímání společnosti zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou …více
Abstract:
The thesis is entitled „Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna (Czech Savings Bank)“. The aim of this paper is to evaluate and create a marketing plan for a specific product of Česká spořitelna based on an analysis of the company’s secondary data along with questionnaire results. In this instance the product is a cash loan from Česká spořitelna. Customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií