Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing – Bc. Linda Valentová
Bc. Linda Valentová
Bakalářská práce
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Anotace:
Cílem mé práce je poukázat na některé z etických problémů telemarketingu, jako jednu z forem přímého marketingu. Teoretická část vysvětluje běžné formy, nástroje a moderní přístup přímého marketingu. Popisuje potřebné a důležité informace o telemarketingu, call centrech, etice a právních předpisech v telemarketingu. Informace obsažené v teoretické části o telemarketingu jsou nezbytné pro další výzkum …víceAbstract:
The aim of my thesis is to point out some of the ethical problems of telemarketing as one of the forms of Direct Marketing. Theoretical part explains the common forms, tools and modern approach of Direct Marketing. It describes the necessary and important information about Telemarketing, call centres, ethics and legal regulations within telemarketing. The information included in the Theoretical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mq0jo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Employee ethics in a selected international company
Tereza Kalíková -
Ethics as a company’s marketing communication tool
Veronika Šmídová -
Ethics related to the organizational communication
Gunel Ismayilova -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility: Starbucks Case Study
Alina Kuzanova