Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba – Matěj Šaman
Matěj Šaman
Master's thesis
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Advertising production: Production company Funny Bunny Films and its work
Abstract:
Tato práce pojednává o současné situaci na reklamním trhu v České republice a procesu návrhu, vzniku a distribuce reklamních spotů. Popisuje jednotlivé druhy a formy reklamy a jejich zastoupení na trhu. Rovněž přibližuje rozdíly mezi filmovou a reklamní tvorbou. V praktické části se věnuje konkrétní produkční společnosti a popisu okolností, které ji umožnili stát se uznávanou reklamní produkcí. Pomocí …moreAbstract:
This thesis discusses the advertising market in the Czech Republic and focuses on different kinds and forms of commercials and their market reach. It also brings the differences between film and advertising productions. The practical part is devoted to a particular production company and a description of circumstances that enabled it to become a recognized advertising production. Through interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46495
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Lukáš Dvořák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Audiovizuální tvorba jako součást popularizace v památkové péči a muzeologii
Nikola Klučarovská -
Závislost skladebních prvků obrazu na velikosti formátu: "Neznámy Voják" ve verzích z roku 1955 a 2017.
Prokop Steiner -
Porovnání tvorby krátkometrážního studentského filmu a profesionální audiovizuální tvorby během vládních opatření spojené s COVID-19
Tereza Krátká -
Způsoby osvětlení ve filmové trilogii Pán prstenů
Filip Neřold -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Martina Mráčková -
Proces zavedení nového produktu na trh
Kateřina Vaněčková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová