Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba – Matěj Šaman
Matěj Šaman
Diplomová práce
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Advertising production: Production company Funny Bunny Films and its work
Anotace:
Tato práce pojednává o současné situaci na reklamním trhu v České republice a procesu návrhu, vzniku a distribuce reklamních spotů. Popisuje jednotlivé druhy a formy reklamy a jejich zastoupení na trhu. Rovněž přibližuje rozdíly mezi filmovou a reklamní tvorbou. V praktické části se věnuje konkrétní produkční společnosti a popisu okolností, které ji umožnili stát se uznávanou reklamní produkcí. Pomocí …víceAbstract:
This thesis discusses the advertising market in the Czech Republic and focuses on different kinds and forms of commercials and their market reach. It also brings the differences between film and advertising productions. The practical part is devoted to a particular production company and a description of circumstances that enabled it to become a recognized advertising production. Through interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Lukáš Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální tvorba jako součást popularizace v památkové péči a muzeologii
Nikola Klučarovská -
Závislost skladebních prvků obrazu na velikosti formátu: "Neznámy Voják" ve verzích z roku 1955 a 2017.
Prokop Steiner -
Porovnání tvorby krátkometrážního studentského filmu a profesionální audiovizuální tvorby během vládních opatření spojené s COVID-19
Tereza Krátká -
Způsoby osvětlení ve filmové trilogii Pán prstenů
Filip Neřold -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Martina Mráčková -
Proces zavedení nového produktu na trh
Kateřina Vaněčková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová