Lesní pedagogika a její vliv na děti předškolního věku – Ing. Zuzana Jankovská
Ing. Zuzana Jankovská
Bakalářská práce
Lesní pedagogika a její vliv na děti předškolního věku
Forest Pedagogy and Its Impact on Preschool-Aged Children
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat lesní pedagogiku a zmapovat její vliv na děti předškolního věku. Teoretická část definuje lesní pedagogiku a popisuje její cíle, význam, historický vývoj a evropské souvislosti. Vymezuje lesní pedagogiku v rámci pedagogických věd a zmiňuje potenciál lesní pedagogiky v oblasti rozvoje dovedností účastníků se specifickým vzdělávacími potřebami. Vyzdvihuje předpoklady …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe forest pedagogy and detect its impacts on preschool-aged children. The theoretical part defines forest pedagogy, its goals, importance, historical and European context. Contextualizes forest pedagogy within the frame of pedagogic science and deals with possibilities of forest pedagogy in development of skills of participants with special education needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Zveřejnit od: 25. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pittnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jankovská, Zuzana. Lesní pedagogika a její vliv na děti předškolního věku. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Vzájemné interakce komponent multiproteinových komplexů účastnících se replikace DNA
Klára Pomajbíková -
Prístupy a stratégie pedagógov pri vzdelávaní žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – vývinovými poruchami učenia v prostredí inkluzívnej školy
Nikola Paštrnáková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Pohľad asistentov pedagóga na inkluzívne vzdelávanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základných školách v Slovenskej republike
Bronislava Melcerová -
Zažité skúsenosti s inkluzívnym vzdelávaním z pohľadu žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami a ich rodičov
Zuzana HORNÁČKOVÁ -
Úskalí inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do ZŠ z pohledu učitelů a rodičů
Jitka Hloušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva