David Černohorský

Bakalářská práce

Marketingový přístup k internetovému bankovnictví

Anotace:
Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém bankovnictví a jak se dá pracovat s jednotlivými nástroji marketingu, tak aby byl marketing maximálně využit pro internetové bankovnictví. Spolu s touto problematikou bere práce v …více
Abstract:
The bachelor thesis named „Marketing approach to the internet banking“ deals with analysisof internet banking issues and its use for marketing purposes. The thesis also exploresconnections between internet banking and marketing and shows how to maximaze the use ofmarketing resources. Possibilities for further development of Internet banking are also takeninto account.This analysis is based on theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/vr4lhi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií