Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence – Bc. Veronika Kraifová
Bc. Veronika Kraifová
Master's thesis
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Mystery shopping as an instrument of competitor analysis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím metody Mystery Shopping v oblasti Competitive Intelligence. Zaměřuje se na hodnocení vybraných konkurenčních společností a formulaci standardů pro jednání se zákazníkem.Teoretická část práce se soustředí na klíčové pojmy a jejich zasazení do širšího kontextu, konkrétně jde především o pojmy konkurence, analýza konkurence a konkurenceschopnost. Představuje rovněž metodu …moreAbstract:
This thesis deals with the use of Mystery Shopping in the area of Competitive Intelligence. It is focused on evaluation of the competitors who were picked for this project and formulation of standards for dealing with the customer.Theoretical part focuses on keywords of the diploma thesis and their placement in the wider context. Specifically, it is competition, competitor analysis and competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAIFOVÁ, Veronika. \textit{Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vr58ck/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Competitive intelligence
Martin Kouba -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Informační zdroje pro competitive intelligence na podporu podnikání ve Vietnamu
Mai Phuong Hoang -
Analýza trhu s mobilními aplikacemi s využitím Competitive Intelligence a jeho nástrojů
Hoang Nam Dao -
Teoretické a praktické aspekty metody Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Petra Pešková -
Využití Competitive Intelligence pro podporu podnikání
Petr Smrčina -
Využití Competitive Intelligence a jeho nástrojů při analýze veřejně obchodovatelných společností a jejich akcií
Martin Řehka -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights