Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence – Bc. Veronika Kraifová
Bc. Veronika Kraifová
Master's thesis
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Mystery shopping as an instrument of competitor analysis
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím metody Mystery Shopping v oblasti Competitive Intelligence. Zaměřuje se na hodnocení vybraných konkurenčních společností a formulaci standardů pro jednání se zákazníkem.Teoretická část práce se soustředí na klíčové pojmy a jejich zasazení do širšího kontextu, konkrétně jde především o pojmy konkurence, analýza konkurence a konkurenceschopnost. Představuje rovněž metodu …viacAbstract:
This thesis deals with the use of Mystery Shopping in the area of Competitive Intelligence. It is focused on evaluation of the competitors who were picked for this project and formulation of standards for dealing with the customer.Theoretical part focuses on keywords of the diploma thesis and their placement in the wider context. Specifically, it is competition, competitor analysis and competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence
Martin Kouba -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Informační zdroje pro competitive intelligence na podporu podnikání ve Vietnamu
Mai Phuong Hoang -
Analýza trhu s mobilními aplikacemi s využitím Competitive Intelligence a jeho nástrojů
Hoang Nam Dao -
Teoretické a praktické aspekty metody Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Petra Pešková -
Využití Competitive Intelligence pro podporu podnikání
Petr Smrčina -
Využití Competitive Intelligence a jeho nástrojů při analýze veřejně obchodovatelných společností a jejich akcií
Martin Řehka -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd
Názov
Vložil
Vložené
Práva