Lada LANGOVÁ

Diplomová práce

Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Reading literacy for pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá čtenářskou gramotností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přesněji u žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část mé práce vychází z odborné literatury a obsahuje tři kapitoly, které shrnují poznatky k dané problematice. V této části je uvedeno, kdo se považuje za žáka se speciálními vzdělávacími …více
Abstract:
This thesis deals with reading literacy for pupils with special educational needs, to be more precise, for pupils with mild mental retardation. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part, based on professional literature studying, includes three chapters that provide theoretical background for the subject matter. The term pupil with special educational needs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGOVÁ, Lada. Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta