Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Lada LANGOVÁ
Lada LANGOVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Reading literacy for pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá čtenářskou gramotností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přesněji u žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část mé práce vychází z odborné literatury a obsahuje tři kapitoly, které shrnují poznatky k dané problematice. V této části je uvedeno, kdo se považuje za žáka se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
This thesis deals with reading literacy for pupils with special educational needs, to be more precise, for pupils with mild mental retardation. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part, based on professional literature studying, includes three chapters that provide theoretical background for the subject matter. The term pupil with special educational needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGOVÁ, Lada. Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková