Marketingový plán společnosti zaměřené na produkci potravin z hmyzu – David Orel
David Orel
Bakalářská práce
Marketingový plán společnosti zaměřené na produkci potravin z hmyzu
Marketing plan of a company focused on production of insect-based food
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá nově vznikající projekt specializovaný na produkci potravin z hmyzu. Analyzuje důvody založení a fungování podniků tohoto typu a navrhuje strategie pro úspěšnou propagaci takových produktů na českém trhu. Práce detailně popisuje teoretický rámec týkající se konzumace hmyzu, včetně vlivu na životní prostředí či legislativních omezení. Kvantitativní výzkum následně analyzuje …víceAbstract:
This bachelor thesis explores a newly emerging project specialized in the production of insect-based food. It examines the reasons for the establishment and operation of businesses in this field and proposes strategies for successful promotion of such products in the Czech market. The thesis provides a detailed description of the theoretical framework concerning insect consumption, including its environmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Petr Bartoš
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová -
The effect of different management strategies on the dynamics of saproxylic insect habitats
Pavel ŠEBEK -
Včela jako hmyz sui generis a její ochrana z pohledu práva
Nikola Mrkývková -
Jedlý hmyz jako potravina budoucnosti
Martina Krulíková