Komunikace osob s mentálním postižením – Bc. Petra Hornyáková
Bc. Petra Hornyáková
Bakalářská práce
Komunikace osob s mentálním postižením
Communication of people with an intellectual impairment
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je komunikace osob s mentálním postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na problematiku mentálního postižení. Nejprve se zabývám charakteristikou osob s mentálním postižením. Dále popisuji klasifikaci mentálního postižení podle etiologie, typu chování a dle stupně mentálního …víceAbstract:
The topic of my thesis is the communication of people with mental impairment. My thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter is focused on problems of the mental impairment. First i cover the characterization of people with mental impairment. Next I describe the classification of mental impairment by the etiology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lyqwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace základní školy speciální s rodinou
Jana Parkánová