Případová studie marketingové strategie internetové aplikace – Bc. Václav Papoušek
Bc. Václav Papoušek
Diplomová práce
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Case Study: Marketing Strategy of Web Application
Anotace:
Obsahem mojí práce je komplexní multidisciplinární dílo - analýza současného stavu možností marketingu, který je podpořen ICT nástroji a zacílen především na oblast moderních webových služeb (Web 2.0). Teoretické i praktické možnosti aplikace marketingu v informatice jsou diskutovány a návod pro tvorbu marketingového plánu, který může být aplikován na libovolný produkt, ale především na produkty z …víceAbstract:
The aim of my thesis is a comprehensive multi-disciplinary work - Analysis the current state of marketing options that are supported by ICT tools targeted primarily at the Web services (Web 2.0). Theoretical and practical applications of marketing opportunities in computer science are discussed and directions for creating a marketing plan that can be applied to any product, especially the products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvwmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Škrabálek
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická