Bc. David Mráz
Diplomová práce
Rozbor image vybrané značky
Analysis of Brand Image
Anotace:
Práce se zabývá rozborem image značky energetických nápojů Monster Energy. První část práce je věnována teoretickým východiskům oblasti brandingu. Druhá část práce analyzuje image značky Monster Energy, design značky, působení a komunikaci na internetu a sociálních sítích, rozsáhlé sponzorské aktivity značky a prezentaci značky v médiích. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vyhodnoceno …víceAbstract:
This thesis topic is the image analysis of Monster Energy brand, the producer of energy drinks. The first part deals with theoretical resources of branding sphere. The second part analyze Monster Energy brand image, its design, communication and activities on the internet and social network, large sponzorship activities of the brand and media presentation. With regards to marketing reserach the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cq4tc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Petr MACHÁČEK -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský