Bc. David Mráz

Diplomová práce

Rozbor image vybrané značky

Analysis of Brand Image
Anotace:
Práce se zabývá rozborem image značky energetických nápojů Monster Energy. První část práce je věnována teoretickým východiskům oblasti brandingu. Druhá část práce analyzuje image značky Monster Energy, design značky, působení a komunikaci na internetu a sociálních sítích, rozsáhlé sponzorské aktivity značky a prezentaci značky v médiích. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vyhodnoceno …více
Abstract:
This thesis topic is the image analysis of Monster Energy brand, the producer of energy drinks. The first part deals with theoretical resources of branding sphere. The second part analyze Monster Energy brand image, its design, communication and activities on the internet and social network, large sponzorship activities of the brand and media presentation. With regards to marketing reserach the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní