Pavlína Votočková

Bakalářská práce

Marketingová strategie Ski areálu Rokytnice nad Jizerou

Marketing strategy of Skiareal Rokytnice nad Jizerou
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie Skiareálu Rokytnice nad Jizerou. Na základě výsledků dosažených analýzou makroekonomických oblastí identifikuji hrozby, které na podnik působí z vnějšího prostředí. Zhodnocení mikroekonomického prostředí vychází z analýz konkurence a návštěvnosti. V dalších kapitolách se zabývám marketingovým mixem a SWOT analýzou podniku. V …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse present marketing strategy of Skiareal Rokytnice nad Jizerou. Threats that influence the company externally will be identifyied on the basis of results of macroeconomical analysis. Evaluation of microeconomic environment proceeds from analysis of competition and attendance. In following chapters the thesis concentrates on marketing mix and SWOT analysis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41390

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod