Marketingová strategie Ski areálu Rokytnice nad Jizerou – Pavlína Votočková
Pavlína Votočková
Bakalářská práce
Marketingová strategie Ski areálu Rokytnice nad Jizerou
Marketing strategy of Skiareal Rokytnice nad Jizerou
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie Skiareálu Rokytnice nad Jizerou. Na základě výsledků dosažených analýzou makroekonomických oblastí identifikuji hrozby, které na podnik působí z vnějšího prostředí. Zhodnocení mikroekonomického prostředí vychází z analýz konkurence a návštěvnosti. V dalších kapitolách se zabývám marketingovým mixem a SWOT analýzou podniku. V …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse present marketing strategy of Skiareal Rokytnice nad Jizerou. Threats that influence the company externally will be identifyied on the basis of results of macroeconomical analysis. Evaluation of microeconomic environment proceeds from analysis of competition and attendance. In following chapters the thesis concentrates on marketing mix and SWOT analysis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41390
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41390
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou
Denisa Kohútová -
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Luboš Petržilka -
Optimalizace komunikační strategie vybraného podniku
Lucie Samková -
Image města Benátky nad Jizerou
Karolína Černohorská -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova