ANALÝZA PROPAGAČNÍCH AKTIVIT HITRÁDIA VYSOČINA – Bc. Lucie VALOVÁ
Bc. Lucie VALOVÁ
Bachelor's thesis
ANALÝZA PROPAGAČNÍCH AKTIVIT HITRÁDIA VYSOČINA
ANALYSIS OF PROMOTION ACTIVITIES OF HITRÁDIO VYSOČINA
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Analýza propagačních aktivit Hitrádia Vysočina popisuje propagaci hitrádia v roce 2007. Zaměřuji se v ní zejména na eventy a on a off air aktivity. Samotné analýze předchází teoretická základna popisující rozhlasový trh a formáty rádií, poslechovost, mediální partnerství, sponzoring a jednotlivé části corporate identity. V praktické části analyzuji především propagační akce …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is aimed at analyzing promotional activities of radio station ``Hitrádio Vysočina{\crqq}. In particular, it is focused on the activities performed during the year 2007. The main issues are both On air and Off air activities and some specific events. The analysis itself is preceded by a theoretical part, which addresses the questions of radio market, formats of broadcasting, audience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7488
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALOVÁ, Lucie. ANALÝZA PROPAGAČNÍCH AKTIVIT HITRÁDIA VYSOČINA. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Tereza Voborská