Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu. – Linda Khalilová
Linda Khalilová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu.
Analysis of a Hotel Guest´s Satisfaction with a Quality of Services in a Concrete Hotel.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hotelových hostů se službami vybraného hotelu. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se tématu cestovního ruchu, ubytovacích zařízení a měření spokojenosti zákazníků. V empirické části práce jsou za pomoci statistických metod vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit základní informace o hostech hotelu …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of a hotel guest´s satisfaction with services in a chosen hotel. In a review of literature there are presented a basic information about tourism, hotel management and measuring of customer satisfaction. In the empirical part the results of questionnaire survey are evaluated by statistical methods, which aimed to find out basic information about hotel guests and about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHALILOVÁ, Linda. \textit{Analýza spokojenosti hotelových hostů s~kvalitou služeb konkrétního hotelu.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vrlc39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Demografické stárnutí a cestovní ruch: bariéry, trendy a výzvy v (post)covidovém světě
Simona Jančaříková -
Dopady COVID-19 na cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Bužík Bužík -
Incentivní cestovní ruch z pohledu hotelu
Hugo Jandl -
Kulturní cestovní ruch v Plzni
Tereza Uhlířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva