Úloha dětského stacionáře v rodině s těžce postiženým dítětem – Mgr. Petra Dvořáková, DiS.
Mgr. Petra Dvořáková, DiS.
Bakalářská práce
Úloha dětského stacionáře v rodině s těžce postiženým dítětem
The role of childs social welfare institution in family with hard-hit child
Anotace:
Bakalářská práce „Úloha dětského stacionáře v rodině s těžce zdravotně postiženým dítětem“ se zaměřuje se na vymezení těžkého postižení, reakce rodičů po jeho narození a také definování denního a týdenního stacionáře. Orientuje se na situaci, kdy rodina vychovává těžce zdravotně postižené dítě a využívá služeb tohoto stacionáře.Abstract:
The bachelor work „The role of children´s welfare institution in family with severe disabled child“ is oriented on definition of severe disability, parents reactions after his birth and describe daily and weekly welfare institutions. It is target the situation, when family bring disabled child up and make use of services of welfare institution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/om71s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dita Slavíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přijetí postiženého dítěte jeho sourozenci.
Zlata Danková -
Vztah intaktního jedince k jeho sourozenci s Downovým syndromem
Anna Kratochvílová -
Sourozenci dětí s poruchami autistického spektra
Lenka Bártová -
Vliv těžkého postižení sourozence na vztahy mezi sourozenci
Alena Pokorná -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Podpora rodiny s postiženým dítětem: Podpora zdravých sourozenců
Drahomír Houdek -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Inovativní služby pro rodiny s dětmi s autismem v neziskové organizaci ADRA, o. p. s.
Zuzana MATULOVÁ