Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy – Bc. Andrea VÁCHOVÁ
Bc. Andrea VÁCHOVÁ
Diplomová práce
Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy
Using dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary level
Anotace:
Tématem diplomové práce je Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Cílem teoretické části je na základě odborné literatury popsat přínos diktátů pro rozvoj psaní a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická část se rovněž zabývá tím, jak je diktát ve vztahu k dovednosti psaní a poslechu reflektován v Rámcovém vzdělávacím programu a Školním vzdělávacím …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is Using dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary level. The aim of the theoretical part is to describe dictation and its contribution to the development of listening and writing skills in English language classes. This part of the thesis also deals with how dictation, listening and writing skills are reflected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁCHOVÁ, Andrea. \textit{Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vrw2az/.
Jak správně citovat práci
VÁCHOVÁ, Andrea. Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJn-FJn
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole
Sára Švecová -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová
Název
Vložil
Vloženo
Práva